အလြမ္း မင္းသားေလး မွ ေႏြးေထြးစြာ ၾကိဳဆိုပါတယ္။ အခ်ိန္ေပး အလည္လာေရာက္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

Friday 4 November 2011

ကြ်န္ေတာ္၏ သူငယ္ခ်င္း ႏွင္႔ သူ၏ ခ်စ္သူမ်ား အေၾကာင္း



(အလြမ္းမင္းသားေလး သူငယ္ခ်င္းမ်ား အပ်င္းေျပဖတ္ရန္အတြက္ ဝထၱဳတိုေလးပါဗ်ာ)

မေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ ေကာင္းသည္ျဖစ္ေစ လက္ေညာင္းခံ ေရးထားတာမို႔ အားေပးျပီး ဖတ္ေပးပါလုိ႕ ေမတၱာရပ္ခံ အပ္ပါတယ္ဗ်ာ.

ကြ်န္ေတာ္၏ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ႏွင္႔သူ၏ ခ်စ္သူမ်ား အေၾကာင္း

ဥၾသ...ဥၾသ..ဥၾသ...ဆိုတဲ႕ေတးသီသံနဲ႔အတူ..ေႏြေလရူးေလးေတြလြင့္လာတဲ႔အခ်ိန္မွာ ဟိုးေဝးေဝးကျမင္ေရာင္ေနဆဲ အတိတ္ပုံရိပ္ကေလးဟာ အသစ္မျဖစ္နိုင္ေတာ့ေပမဲ႔ အခုခ်ိန္ထိေတာ့ ....

ကၽြန္ေတာ္အတြက္မေဟာင္းပဲရိွေနဆဲပါ.....

ဥၾသသံၾကားတိုင္းလြမ္းၾကေၾကးလားဗ်ာ...
အဲလုိဆိုရင္အခုလုိေႏြေခါင္တဲ႔ဒီနိုင္ငံရဲ႕ ရာသီမွာ ကၽြန္ေတာ္အလြမ္းေတြ ဘယ္နားသြား ထားရမွာလဲ ..ဘယ္နားထားရမွာလဲအေျဖမေပးပါနဲ႔ဗ်ာ....

ဒီလုိုပဲနဲ႔ပဲ..အခ်ိန္ေတြေက်ာ္လုိ႕ ရာသီေတြလဲအလီလီေျပာင္းလဲခဲ႔ပါျပီ...

ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ အလုပ္ပိတ္ရက္ေလးမွာ ေရွ႔ကမီးေရာင္လင္း ထိန္ထိန္ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔စိုင္းေဝ ဂစ္တာတီးျပီလြမ္းသံ ညဥ္းေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ................

ေဟးးးးးးးးး....လုိ႕ေခၚသံနဲ႔အတူ ကၽြန္ေတာ္တို႕ရ႕ဲ သူငယ္ခ်င္း ေမာင္ေမာင္တစ္ေယာက္ ညိဳးငယ္တဲ႔ေျခလမ္းေတြနဲ႔အတူ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ရိွရာ

ေနရာေလးသို႔ ေလးပင္စြာထိုင္ခ်ရင္း....

"သူငယ္ခ်င္း ငါေျပာစရာစကားတစ္ခုရိွတယ္ကြာ ။ဂစ္တာေလးေဘးခ်ထားလုိက္ပါ".

အဲဒီအခ်ိန္မွာ စိုင္းေဝက"ဘာလဲပိုက္ဆံေခ်းမလုိ႕လားေဟ့ေရာင္"..ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္မ်က္ႏွာနဲ႔ ေမာင္ေမာင္ ကုိစလုိက္တယ္.."

"မဟုတ္ပါဘူးကြာ" စိုင္းေဝက"ဒါျဖင့္မင္းဘာျဖစ္လာတာလဲံ မ်က္ႏွာလဲမေကာင္းပါလား"လုိ႔ေမးလုိက္တယ္..

ေမာင္ေမာင္ တစ္ေယာက္ေခါင္းေလးငုိက္စိုက္ခ်ရင္...သူ႕ေကာင္မေလးအေၾကာင္းရင္ဖြင့္ျပတယ္

စိုင္းေဝက"ေၾသာ္....မင္းအသဲျပဲလာတာကုိး"ေဘးမွာထိုင္ေနတဲ႔စိုင္းလင္းက" အာ....မင္းကလဲံ အသဲကြဲတယ္ လုပ္ပါကြာ.." "သူငယ္ခ်င္းေမာင္ေမာင္ မင္းအမွန္တိုငး္ေျပာကြာ ဘာျဖစ္လာတာလံဲ..... စိုင္းေဝမင္းမေနာက္နဲ႕ သူပုံၾကည္႕ရတာ ေတာ္ေတာ္ဂြမ္းလာပုံရတယ္": ေဟ့ေကာင္ ဘာျဖစ္လာတာလဲ...? မေျပာခ်င္ပါဘူး သူငယ္ခ်င္းရာ"အဲဒီအခ်ိန္မွာ စိုင္းေဝက စိတ္မရွည္သလုိနဲ႔..

"မင္းမေျပာခ်င္မေျပာနဲ႔ကြာ:"

'ဒီမွာဂစ္တာတီးရတာ feel ပ်က္တယ္.."ကၽြန္ေတာ္က

:"ေဟ့ေရာင္ စိုင္းေဝ မင္းအသာေနစမ္းပါ"

"ေမာင္ေမာင္ မင္းဘာျဖစ္လာတာလဲံေျပာ သူငယ္ခ်င္း"

မင္းသိပါတယ္သူငယ္ခ်င္းရာ" ငါကမိ္န္းကေလးေတြကုိရင္မခုန္တက္တဲ႔ သူတစ္ေယာက္ပါ"

":ဒီအြန္လုိင္းေပၚမွာ ငါ့ကုိရင္ခုန္ေအာင္လုပ္နိုင္တဲ႔ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကုိ ငါေတြ႕ထားတယ္"

မင္းသိတဲ႔အတိုင္းပဲစိုင္းေလးရာ"

:"ေအးငါသိတဲ႔ အေၾကာင္းေတြေတာ့ဟုတ္ျပီ...."မင္းရင္ထဲမွာ ေတြ႕ေနတာ ဘယ္ေလာက္မ်ားလဲ ငါသိပါတယ္

"ဒါေပမဲ႔ မင္းခ်စ္ေနတဲ႔ခ်စ္သူေတြကမင္းကုိေရာတကယ္ခ်စ္တယ္လုိ႔ထင္ထားလား"

"ေမာင္ေမာင္ေျပာလုိက္တဲ႔စကားက"

စိုင္းလင္းရာ...တကယ္ေတာ့ငါဖြင့္ဆုိထားတဲ႔အခ်စ္ရဲအဓိပၸါယ္က သူငါ့ကုိျပန္ခ်စ္ဖို႕မေမွ်ာ္လင္႕ရဲပါဘူး"

ငါသူ႕ကုိခ်စ္တဲ႔အခ်စ္ေတြသာ ထာဝရတည္ျမဲဖို႔အတြက္ပဲ

ငါေမွ်ာ္လင့္တယ္"
ေမာင္ေမာင္ မင္းကအရမ္းခက္တယ္ကြာ.';

တစ္ခ်ိန္က ဘယ္မိန္းမကုိမွရင္မခုန္ပါဘူးဆိုတဲ႔ မင္းက အခုေတာ့ မင္းထားခဲ႔တဲ႔ ရည္းစားေတြကုိ ေရတြက္လုိက္မယ္ဆိုရင္ ငါ့ရဲ႔လက္ဆယ္ေခ်ာင္းေတာင္ မေလာက္လုိ႕ စိုင္းေဝဆီကေတာင္ငါငွားေနရတယ္"

"မင္းရဲ႕ခ်စ္ျခင္းေတြကုိေတာ့ လက္လန္တယ္"

ေအးငါေျပာမယ္...အခုမင္းခ်စ္ပါတဲ႔ဆိုတဲ႔ေကာင္မေလးေတြက မင္းကို တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ထားသြားမယ္ဆိုရင္ ေမာင္ေမာင္မင္းပဲ ခံစား၇မွာေနာ္."

"စိုင္းလင္း ေဒါသထြက္ေသာ ေလသံျဖင့္ေျပာလုိက္မိတယ္"

ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားမိတယ္ဗ်ာ... ဟိုအရင္ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ရတဲ႔ သူငယ္ခ်ငး္တစ္ေယာက္က မိန္းကေတြအတြက္နဲ႔ ဒီေလာက္ထိ ခံစားရလိမ့္မယ္လူုိ႕ ဘယ္တုန္းကမွမေမွ်ာ္လင္မိခဲ႔ဘူးဗ်ာ.

ညဆိုရင္လဲ e.mail ေတြပို႔လုိ႔ အိပ္ေရးပ်က္တာကလဲ ရက္ေပါင္းမနည္း"

"ေျပာျပန္ေတာ့လဲကၽြန္ေတာ္ကမွားေနတာတဲ႔"

ေမာင္ေမာင္တစ္ေယာက္ဒီေလာက္ထိခ်စ္တက္လာမယ္လုိ႔..မေမွ်ာ္လင့္မိတာေတာ့အမွန္ပါ"

သူရဲ႔ခ်စ္သ ူေတြအတြက္နဲ႔ အပင္ပန္းခံ တန္ဖိုးရိွတဲ႕အခ်ိန္ေတြကုန္လြန္ပါေစ.. ဂရုမစိုက္တက္ေတာ့တဲ႔ အခ်ိန္ေတြ ေတာင္ေရာက္ေနတဲ႔အခ်ိန္"

တူ....တူ...တူ.."

ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ခ်င္စိတ္မေပ်ာက္ေသာ လက္တစ္စုံက ဟမ္းဖုန္းေလးရိွရာသို႔ေရာက္သြားျပီ "

ေလးလံေသာေလသံျဖင့္ "

"ဟလုိ"

တစ္ဘက္မွၾကားရေသာ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ေလသံ"

အခုေျပာေနတာ ကုိစိုင္းလင္းလား မသိဘူးရွင့္"

"ေၾသာ္"

ဟုတ္ပါတယ္ဗ်ာ"

အခုေျပာေနတာဘယ္သူလဲမသိဘူးဗ်ာ"

".....မပါရွင့္"

ေမာင္ေမာင္ကုိ တစ္ခုေလာက္ေျပာေပးပါလား"

"အင္း"

"ဘာေျပာေပးရမွာလဲေျပာျပေလ

ကၽြန္မကုိေမ့လုိက္ပါေတာ့လုိ႕"သူ႕ရဲ႔စကားေတြမဆုံးခင္မွာပဲ

သူမရဲ႔ငိုရွိဳက္သံေတြက. ကၽြန္ေတာ္ရဲ႔နားထဲသို႕တားဆီးမွု႔ကင္းစြာ ဝင္ေရာက္လာပါေတာ့တယ္"

ကၽြန္ေတာ္ စိ္တ္မေကာင္းေသာေလသံေလးျဖင့္

ဘာျဖစ္တာလဲအရင္ေျပာျပေလ"

သူမေျပာလိုက္တဲ႔ စကားေလးေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ေတာင္မွင္သက္မိသြားသလို"

"ကၽြန္မရဲ႔မိဘေတြက သူတို႔သေဘာတူတဲ႕ သေဘာၤသားတစ္ေယာက္နဲ႔ လက္ထပ္ေပးဖို႔ စီစဥ္ေနၾကတယ္ရွင္"

"ကၽြန္ေတာ္ လက္ကုိင္ဖုန္းကုိမျပဳတ္က်မိေအာင္ကုိပဲစုပ္ကုိင္မိလုိက္တယ္... ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆိုေတာ့ အရင္က ေမာင္ေမာင္ ခ်စ္တဲ႔ခ်စ္သူေတြလဲ အခုလုိပဲ ေမာင္ေမာင္ထပ္သာ တဲ႔သူေတြနဲ႔ ပါသြားတာမ်ားလုိ႔... သူငယ္ခ်င္း ေမာင္ေမာင္ကုိ..သနားမိတယ္ဗ်ာ"

"သူငယ္ခ်င္းတို႔ေရ.."

အရင္ ရင္က အသဲကြဲခဲ႔ဖူးတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ သူငယ္ခ်ငး္ေမာင္ေမာင္ တစ္ေယာက္ အခုတစ္ခါလဲ မရိွေတာ့တဲ႔အသဲကုိ ထပ္ကြဲဖို႕ အေၾကာင္းက ဖန္လာေတာ့.."

ကၽြန္ေတာ္ဘယ္လ ုိမုသားေတြသုံးျ႔ပီးေျပာျပရမလဲဆိုတာ"

စာဖတ္သူပရိတ္သတ္ အၾကံေလးေပးေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ.."

:"တကယ္တမ္ းေတြးၾကည္႔မယ္ဆိုရင္ ခ်မ္းသာျခင္း ဆင္းရဲျခင္းေတြက လူေတြကုိ အမ်ိဳးမ်ိဳးစိတ္ဒုကၡေပး ေစတက္လား "

ကၽြန္ေတာ္အျမင္မွာေတာ့..အခ်စ္ဆိုတာဆင္းရဲတာခ်မ္းသာတာနဲံ႔ မသက္ဆိုင္ဘူးလုိ႔ထင္မိပါတယ္"

"သူငယ္ခ်င္းတို႔ေရ...တကယ္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ဟာေမာင္ေမာင္လုိ ခ်စ္တက္တဲ႔အသဲႏွလုံးမရိွေပမဲ႔ "

"သူငယ္ခ်င္းကုိစာနာတက္တဲ႔ႏွလုံးသားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရင္မွာရိွပါတယ္"

"တကယ္ေတာ့ကၽြန္ေတာ္ဟာ မခ်စ္တက္သူပါ"

အလြမ္းမင္းသားေလး သူငယ္ခ်င္းမ်ား အားလုံးကုိ ခင္မင္လွ်က္.....

ဒီပို႔ေလးကုိ အပ်င္းေျပဖတ္ရန္အတြက္ တင္ျပလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ..

ကၽြန္ေတာ္၏သူငယ္ခ်င္းမ်ားျဖစ္ၾကေသာ စိုင္းေဝ..ေမာင္ေမာင္တို႕အား

အထူးေက်းဇူးတင္လွ်က္...


အလြမ္းမင္းသားေလး

ကာရံမလွတဲ႔ ကဗ်ာအတိုအစေတြနဲ႔..

ထာဝရတည္ရိွေနမဲ႔...

sailinhtet.
21.8.2011
အလြမ္းမင္းသားေလး

0 comments:

Post a Comment

♥♥ၾကည္႕သူဦးေရ...♥♥

အလြမ္းမင္းသားေလး ဆိုဒ္ကို လာေရာက္ လည္ပတ္ၾကေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကို အထူးပင္ ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီဆိုဒ္ေလးကို ျပဳလုပ္ရတဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္ေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ လိုခ်င္တာေလး ေတြရွိရင္ အလြယ္တကူရယူႏိုင္ရန္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္၏ ဆိုဒ္ေလးမွာ သူငယ္ခ်င္းတို႔အတြက္ ရယ္စရာေလးေတြ ေပ်ာ္ရြင္စရာေလးေတြ သတင္းအစုံ အလင္မ်ားစြာကို တင္ေပးထားပါတယ္။ ေကာင္းေကာင္း မေကာင္းေကာင္း ေရာက္မွေတာ့ ဖတ္၊ ၾကည့္သြားေပါ့ဗ်ာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးအား အထူးပင္ ေက်းဇူး တင္ရိွပါေၾကာင္း

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
အလြမ္းမင္းသားေလး ဝက္ဆိုက္အား 29.10.2011 ေန႔ေလးတြင္ စတင္ ဖြင္႔လွစ္ ပါသည္။